ερώτηση
george
2007-12-17 10:29:00 UTC
Raw Message
Γεια σε όλους!
έχω vista home premium κ μνήμη RAM 1GB. Κάθε φορά που ανοίγω τον υπολογιστή
μου κολλάει κ δεν ξεκινάνε τα windows κ αναγκάζομαι να κάνω reset τον Η/Υ για
να ξεκινήσει κ έτσι μόνο ξεκινάει... Γνωρίζετε μήπως τι μπορεί να φταίει?
Σκέφτομαι να αγοράσω μνήμη RAM 2GB για να δουλεύουν καλύτερα τα vista... Θα
λυθεί το πρόβλημα έτσι?
Σας ευχαριστώ
chill
2007-12-18 17:00:01 UTC
Raw Message
den akougetai gia provlima posotitas mnimis. mipos egatestises kapoia karta
tora teleutaia kai se pio simeio sou kolaei ? gia arxi psaxe ta programata
gia an deis mipos prepei na kathariseis ton upologisti sou apo afarmoges pou
sou kolane to mixanima . katopin mporeis na dokimaseis na vgaleis oles tis
kartes apo tous diavlous kai na tis valeis mia mia dokimazodas etsi tin
pithanotita na entopiseis to uliko pou pithanon dimiourgei provlima....