format
dimogloy
2008-10-26 01:18:00 UTC
Raw Message
format, διαμόρφωση, μορφοποίηση:

Χαίρεται !
Μπορεί, κάποιος, να αναφέρει, με πολύ εύκολη εξήγηση, kai APOLYTWS ΣΩΣΤΑ,
την σωστή διαδικασία, γιά : format, διαμόρφωση, μορφοποίηση, σε IBM Think Pad
;
Ευχαριστώ !
Cool
2008-10-26 10:59:43 UTC
Raw Message
Την διαδικασία αυτή η Microsoft την αναφέρει ως "Καθαρή Εγκατάσταση" των
Windows. Το Format είναι απλώς μία διαδικασία που μπορεί να γίνει όταν
ξεκινάς τον υπολογιστή σου, κάνωντας Boot από το CD-ROM Εγκατάστασης του
Λειτουργικού σου.
Γενικά πληροφορίες μπορείς να λαμβάνεις για ότι χρειαστείς από την
διεύθυνση:
http://support.microsoft.com/
Εάν έχεις Windows XP, μπορείς να βρεις τις οδηγίες "Καθαρής Εγκατάστασης"
στην παρακάτω διεύθυνση:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/winxp/install.mspx

Εάν διαθέτεις κάποια έκδοση των Windows Vista, οδηγίες εγκατάστασης μπορείς
να αναζητήσεις στην παρακάτω διεύθυνση:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/en-US/Help/52163f53-ddaa-41c0-ab74-57f3966548e11033.mspx
ή από την διεύθυνση: http://support.microsoft.com/kb/918884

Εάν γενικά ενδιαφέρεσαι για την διαδικασία "Format" χωρίς την εγκατάσταση
κάποιου λειτουργικού, θα πρέπει να δημιουργήσεις μία δισκέτα εκκίνησης και
να τρέξεις την διαδικασία της Διαμόρφωσης από εκεί με την εντολή "format C:"
και Enter.

Εάν ενδιαφέρεσαι να Διαμορφώσεις έναν δευτερεύον δίσκο που μπορεί να έχεις
συνδεμένο στο Notebook σου (είτε εξωτερικό είτε από Partition), μπορείς απλά
να κάνεις δεξί κλικ επάνω του όταν θα είσαι στο παράθυρο "Ο Υπολογιστής
μου", να πατήσεις "Διαμόρφωση" και έπειτα να ακολουθήσεις την διαδικασία που
σου αναφέρει.

Υ.Γ. ΠΟΤΕ, να μην κάνεις την "Γρήγορη Διαμόρφωση" (Quick Format).

Ελπίζω να σε βοήθησα.
Ευχαριστώ !
dimogloy
2008-10-26 16:24:00 UTC
Raw Message
εννοείτε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ, ότι :
αφού ασχολείθηκες, τόσο και έτσι,
(...σε ετούτη την ιστορική περίοδο, η οποία ΑΚΟΜΗ [ !!! ], χαρακτηρίζεται,
με κάμποσο ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΓΩΙΣΜΟ...),
νομίζω, ότι, "πας" καλά, έχεις αρμονικές τάσεις, μερικώς, σε (πολύ)
ικανοποιητικό βαθμό.
(Ευχαριστιέμαι!)...ΑΛΛά :
Εγώ, νομίζω, ότι είσαι πάρα πολύ ανώτερη/ος, από εμένα, στην Πληροφορική.
Εγώ, νομίζω, ότι είμαι πάρα πολύ ανώτερος, από την ΑΝΤΙ-ΠΡΟ-ΓΙΑΓΙΑ μου + από
την 5ετή ΤΕΤΡΑΚΙΣ-ΕΓΓΟΝΗ μου, στην Πληροφορική.

Ζήτησα, πολύ εύκολη εξήγηση...
Εν έτει, 2008, εν Ελλάδει, ποιοί + πόσοι,
αντιλαμβάνονται, τις κάτωθι αναφερόμενες ανεξήγητες ορολογίας λέξεις, τις
οποίες αντέγραψα, από το κείμενό σου ... !!! ;;; :

Boot, Λειτουργικού, δισκέτα εκκίνησης, Notebook, Partition κ.α.

Βοήθεια προς χρήστη ηλεκτρονικού υπολογιστή ζήτησα,
δεν ζήτησα να βοηθείσετε, ειδικότατο με (PhD), εις κοιλάδαν MIG !!!

Ελεος ...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΣ-ΣΩΣΤΗ-ΑΚΡΙΒΕΙΣ,
ΓΙΑ :
ΑΣΧΕΤΟ, ΗΛΙΘΙΟ, ΒΛΑΚΑ, ΧΑΖΟ,
ΜΙΚΡΟΝΕ, ΓΕΡΟΝΤΑ,
ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ, ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟ, ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ,
ΞΑΝΘΗ, ΧΩΡΙΑΤΑ, ΒΛΑΧΑ, ΜΟΛΔΟΒΛΑΧΑ,
ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ DOWN, ΑΛΤΖΧΑΪΜΕΡ, ΤΥΦΛΟ, ΚΟΥΦΟ, ΚΟΥΛΟ, ΣΤΡΑΒΟ, ΚΟΥΤΣΟ,
ΤΡΕΛΛΟΝ, ΨΥΧΑΚΙΑ, ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗ, ΒΛΑΒΟΦΡΕΝΗ,
ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ,
ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ,
+ χρήστη computer-internet (ηλκτρνκού υπολογιστού-διαδύκτιον)

Δύναται-μπορεί-θέλει-=ικανός, να συνδράμει-βοηθήσει,
ή πρέπει να τα "χώσει" χονδρά ;

Και, νομίζω, ότι, εύκολα εννοείτε, ότι, το format-διαμόρφωσις
δίσκου-μορφοποίησις, είναι από τα περισσότερο κρίσιμα + σπουδαία θέματα στον
ανθρώπινο + στον ηλεκτρονικό εγκέφαλο : ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΣ - ΑΝΩ ΓΕΝΝΗΣΙΣ - ΞΑΝΑ
ΓΕΝΝΗΣΗ...

Μπορεί κάποιος ;

Κάνας καλός ;

ΙΔΟΥ Η ΚΩΣ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΗΔΗΣΙΣ...

i waiting you ! .....

----------
_______
Ευχαριστώ !
Andreas Mavrogenis
2008-10-27 09:59:04 UTC
Raw Message
... Καλημέρα,

Σε έναν φανταστικό κόσμο, γνώσης, αλληλοβοήθειας, εν γένει "matrix", θα
μπορούσαμε να σου πούμε να φορτώσεις της συντεταγμένες στον υπολογιστή σου
και να αποφασίσει το matrix για εσένα. Να κάνει την εγκατάσταση, στον
υπολογιστή σου και εν συνεχεία να σου περάσει και ένα πρόγραμμα εκμάθησης.

Δεν ζούμε όμως σε αυτόν το κόσμο, έτσι δεν είναι? Εγώ προσωπικά, ευχαριστώ
τον συνάδελφο/ισσα για την αξιόλογη, αξιέπαινη, ολοκληρωμένη, εμπεριστατομένη
απάντηση η οποία δόθηκε στις 04:00 το πρωί, με σκοπό τη μεγαλύτερη δυνατή,
εύκολη, συναρπαστική απάντηση, περιπέτεια, ανοχή στις πολλαπλές ερωτήσεις
σας.

Η γνώση, δεν μεταδίδεται πατώντας το next ("επόμενο βήμα"), κατά την
εγκατάσταση. Η γνώση μεταδίδεται, προτρέποντας τον συνομίλητή μας να διαβάσει
αυτά τα οποία θα εξηγήσουν με απλό και κατανοητό τρόπο την οποιαδήποτε
διαδικασία. Εξάλλου, είναι καλό να διαβάζουμε, διότι αυτά είναι που τελικώς
θα μας μείνουν ως γνώση και θα μας κάνουν σοφότερους.

Τέλος, χωρίς να έχω την οποιαδήποτε κακοπροαίρετη διάθεση για κυνισμό, όποια
απορία έχετε, υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι που αδημονούν να μειράσουν τις
γνώσεις τους βοηθώντας, όσο καλύτερα γίνεται, ανθρώπους που θέλουν να
αγκαλιάσουν, εναρμονιστούν, προοδεύουν με την επιστήμη της πληροφορικής.
Άλλωστε, δεν θα ζητούσαμε την βοήθεια ενός Ιατρού χειρουργού για το πως θα
πρέπει να κρατήσουμε το νυστέρι κατά την επέμβαση ανοιχτής καρδιάς, επειδή θα
θέλαμε να το κάνουμε μόνοι μας. Εκτός βέβαια, αν πείσουμε τον Administrator
του Matrix για να μας το περάσει ...

Ευχαριστώ,
Ανδρέας
--
http://greekit4u.blogspot.com
http://greekit.blogspot.com
Ευχαριστώ !
Cool
2008-10-27 15:59:17 UTC
Raw Message
Το συγκεκριμένο Forum δεν απευθύνεται στην εκπαίδευση αρχαρίων, εγγονιών και
μεγάλων 3ης ηλικίας ανθρώπων.
Το συγκεκριμένο Forum απευθύνεται σε όποιον διαθέτει κάποιο τεχνικό πρόβλημα
και θέλει να δοκιμάσει να αναζητήσει την λύση μέσα από εδώ, αλλά μόνο σε
προϊόντα της Microsoft. Απορρίες που μπορούν να σας δημιουργηθούν μπορείτε
να αναζητήσετε απάντηση μέσα από τις μηχανές αναζήτησης, όπως το
http://www.live.com/ και διάφορα άλλα που υπάρχουν στο διαδίκτυο.
Σχετικά με το "Format" που αναφέρεστε είναι το "Disk Forma", μπορείτε να
πάρετε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες που αναφέρεται στην παρακάτω ηλεκτρονική
εγκυκλοπέδια:
http://en.wikipedia.org/wiki/Disk_formatting

Υ.Γ. Υπάρχουν και άλλους είδους Format στην Γλώσσα της Πληροφορικής.
Ευχαριστώ !
dimogloy
2008-10-28 04:45:00 UTC
Raw Message
Απαράδεκτον (μεν, συγχωρετέον ,δε) !!!

"αίσθηση αγανακτήσεως εκνευρισμού στεναχώριας απαγοήτευσης λύπης οργής φόβου
ανασφάλειας + προσβολής"

ΜΑΥΡΗ ΜΑΥΡΙΛΑ ΠΛΑΚΩΣΕ, ΜΑΥΡΗ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΙΑΚΟΥΔΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ...

...μαύρισε η ψυχούλα μου.......

αααχ !

(ανικανότης; τεμπελιά; χαμηλό επίπεδο; έδωσα λίγα λεφτόμιζα; σαδισμός;
ανεπαρκές γλίψιμο; ·ςερτυθιοπ; λκξηγφδσα; μνβωψχζ; 1234567890;)

σεταμάς ;
μοιάζω γιά κορόδο ;
(νέσκε...)

ΜΑΣΑΕΙΚΑΤΣΙΚΑΧΑΒΙΑΡΙ;

1.ΑΜΑ+ΕΑΝ, ΕΣΚΑΓΕ ΜΥΤΗ (άνευ μίξας), η σεξιστική κόρη, [ξανθή χαζή ντάμι],
του αφέντη σας, και σας
επι-έλεγε/επέταζε/διέταζε/κατανάγκαζε/καταπίεζε/ΥΠΟΑΠΕΙΛΟΥΣΕ/..., Να τση
πείτε/διδάξετε, ΑΠΤΕΣΤΟ, (ώστε να κάμει, μονάχη της, με κλειστό το δεξή μάτι,
+ μισάνοικτο το ζερβό + με το 1 κουλό στα ποντικόπληκτρα, + ΤΟ έτερο άσπρο
χεράκι της, στο μουσκεμένο χείλος του αγκρεμνού τση for mat),
διαμόρφωσην-μορφοποίησην, τι θα πράταται-κάμαται, ειδικοί;
(ηθικότατοι-φιλοσοφημένοι-αγενίκευτοι)

:« ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ, (στάλες), 8.5 εβδομάδες, εξουθενωτική ΔΙΔΑΧΗ »

Παρομοίως με τον υιό πρωθυπουργού, ή ζάπλουτου, τον ανεψιό του θεού, το
πατσανάκι της κυραπαναγιάς, την κουνιάδα του αιφρέννν και της λοιπαί
τρομακτικές δυνάμοι ΦΥΣΗΣ + ΚΕΝΟΝΕΙΟΙΑΖ...!
(Ελεγκτής υποσυνειδήτου, υποφύσεως, λοβών + τελικώς Νεοφλοιού)

2. Στα διδακτήρια, στα σχολειά, toy planiti, (δυμνάσιουμ, λύκειο,
πανεπιστήμιο) οι διδάσκαλοι, (οι φορματολόγοι), θα απαντήσουν, βρες το μόνος
σου; (κουμπουριάσου;) και στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια;

2β.ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΝ, ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ (ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΟΡΟΥΜς)

3.υπάρχει βιβλίο γιά το φορμάτ ;

0ω.τις ιδέες σας, τις αισθάνομαι μπανάλ, παροχημένες, συντηρητικές,
ξεπερασμένες:εφόσο ο αέρας δίδεται δωρεά με χαρά και εύκολα, γιατί...;

Πιθανολογούμενη επόμενη απάντησή σας, δημοσίως:«άντε κουρέψου νεαρέ!...»
«I AM GARAFLAZ/PENTOTRIXIS»

ΠΡΟΤΑΣΗ:ξαναπροσπαθείστε να κάνομε φορμάτ, απλά + με ανακοφιστική
ικανοποίηση...με επιτυχία...

...δείξτε μας την νοοτροπία σας, την συμπεριφορά σας, εσείς οι ειδικοί σε
κάτι.

σας περιμένομε...

...νικήστε ή συνφιλιωθείτε, με το διαβολικό υποσυνείδητό σας (!!!)

εεε ψιτ εσύ ΑΘΡΟΠΟΤΙΣ + ΠΑΝ, το φορμάτ, δεν ετεροδιδάσκεται, ΜΟΝΟ
αυτοδιδάσκεται
(χαχαχαχαχαααααααααααααααχ!)

σας χαιρετώ, με περισσευούμενη κατανόηση, ταλαιπωρία, αγανάκτηση, ρέντα και
μπικοτό κέφι, ο φιλικός dimogloy._