ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΗΨΗΣ OUTLOOK EXPRESS
unknown
2009-04-22 10:08:04 UTC
Αγαπητοί φίλοι ζητω τη βοήθεια σας.
Απο προχτες ο υπολογιστης μου κατεβαζει εναν αριθμο μηνυματων και μετα μου
βγαζει σφαλμα,αλλοτε τρια αλλοτε 10 μηνυματα και μετα σταματα.Εκτιμω οτι
κατεβαζει ως ενα μεγεθος συνολικο αρχειων και μετα σταματα.Αντιθετα ο
διπλανος υπολογιστης που ειναι και αυτος σε τοπικο δικτυο μτ το ιδιο outlook
Express κατεβαζει κανονικα το συμολο της αλληλογραφιας.Τι μπορει να
συμβαινει;
bill
συμβαινει;
unknown
συμβαινει;
bill
2009-04-24 16:36:04 UTC
pigene sta properties tou email account kai kane check ta boxes pou lene
"required authentication" kai xanadokimase ....episis vevaiosou oti sto
partition pou einai to mailbox sou ( .pst arxeio) exei diathesimo xoro kai
den einai gemato.
Post by unknown
Καλημερα,εχω pop.....
συμβαινει;
nextp
2009-05-04 09:01:02 UTC
Το outlook express εχει περιορισμο στο μεγεθος των φακελων των δεδομενων του.
Καθε οντοτητα που βλεπεις στην πλαινη μπαρα ειναι στην ουσια και 1 αρχειο
στον δισκο. Για να δεις την διαδρομη που βρισκονται αυτα πηγαινε πανο στο
φακελλο εισερχομενα πχ. - πατα δεξι πληκτρο και δεν την πληρη
διαδρομη(μαρκαρησε την και πηγαινε στον καταλογο).
Κλεισε το oulook express.
Εκει υπαρχουν ολα τα αρχεια δεδομενων του outlook express.
Το μεγιστο μεγεθος καθενος δεν πρεπει να ξεπερναει τα 2 gigabytes.
Εαν αυτο συμβαινει τοτε - ανοιξε το outlook express - κανε 1 νεο φακελο
στους τοπικους φακελους στο outlook express και μετεφερε emails απο τον
φακελο που ειδες στο path.
Εαν δεν συμβαινει το παραπανω τοτε ο συναδελφος bill εχει σωστη αποψη. Δες
το quota του email provider σου.