outlook express
2007-02-25 10:49:08 UTC
Δεν ηταν δυνατη η συνδεση στο hotmail ως %.

το hotmail δεν επιτρεπει πλεον την προσβαση μεσω outlook express για τουσ
δωρεαν λογαριασμους ηλεκτρονικης αλληλογραφιας.

Λογαριασμος:'Hotmail',Διακομιστης:
'http//services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp',Πρωτοκολλο:HTTPMail,
Αποκριση διακοσμιτη:Access to hotmail via Outlook and outlook Express now
requires a subscription.Please sign up at
http://join.msn.com/general/Email',θυρα: 0,Ασφαλης θυρα (SSL):'Οχι,Αριθμος
σφαλματος:0x800CCCF6.

Aυτο μου γραφει οταν στελνω μυνημα με outlook express.Θελει ρυθμισεις?
Konstantis
2007-02-26 13:27:05 UTC
θέλει αναβάθμιση στον συνδρομητικό λογαριασμό...:)
οι δωρεάν πλέον δενυποστηρίζονται από Outlook/Outook Express
http://support.microsoft.com/kb/878462/el