προβλημα λήψης του windows encoder
unknown
2009-01-28 08:39:01 UTC
Αγαπητοί φίλοι,θελω να κατεβασω τον windows media encoder 9.παω στη ληψη και
μου ανοιγει πανω αριστερα ενα παραθυρο που λεει οτι δεν συνεεται με τον
διακομιστη.παρολα αυτα μου ανοιγει το κεντρικο παραθυρο που με ευχαριστει
για τη ληψη που ομως ποτε δεν μπορεσα να κανω.
Υπαρχει λυση,μηπως να ξαναπερασω τα windows XP home.Μεγαλος μπελας βεβαια.
σας ευχαριστω για τη βοηθεια σας οπως παντα.
Cool
2009-02-18 08:12:22 UTC
Μπορείς να δοκιμάσεις να αναζητήσεις δωρεάν Codecs μέσα στο διαδίκτυο.
Δεν χρειάζεται να κάνεις επανεγκατάσταση του λειτουργικού σου, δεν θα σε
βοηθήσει σε τίποτα.
Απλά δεν μπορείς να λάβεις κάποιον Codec για διάφορους λόγους, όπως για
παράδειγμα ο Media Player να "νομίζει" ότι τον έχει ήδη εγκατεστημένο.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά μπορείς να λάβεις από την παρακάτω σελίδα η
οποία είναι γραμμένη στα Αγγλικά:

Using codecs
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/faq/codec.mspx#q14_3

Για την λήψη κάποιων από τους Codecs που προτείνει επίσημα η Microsoft
μπορείς να επισκευτείς την παρακάτω σελίδα:
http://www.wmplugins.com/ItemList.aspx?typeid=8